Happyface

Åh jag är så himla glad! Jag har gjort klart mina 2 uppsater som jag gruvat mig över sista två veckorna. JIPPI, heja m ig kan jag bara säga! Sen gör ju Hanna mig gladare än gladast. Hon är en riktig stjärna! <3

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss. Eller jo, var förbi vårdcentralen och kollade upp mina andningsbesvär. De gjorde några tester för att se om det är streptokocker eller något annat busigt som spökar i halsen. Dock trodde dom mest att det hade med min panik/stressångest att göra då de började ställa frågor om hur jag har det till vardags. Men nu då jag gjort bort allt som jag möjligen kunnat vara stressad över så borde det ju försvinna. Får väll se hur jag mår framöver!


Då jag kom hem så stupade jag i sängen och sov tills klockan var 2. Då kom mamma in i mitt rum och sa att vi måste till skolan och hämta min cykel! Jag cyklade nämligen till skolan i måndags och har inte orkat cykla tillbaka den (är drygt 1,2 mil). När vi kom till skolan så vart jag först lite rädd då jag såg att cykeln inte stod där jag ställde den. Då jag gick närmare såg jag att någon flyttat den typ 10 meter hahaha! Dom upptäckte väll att den var för skrotig för att sno. =) Så vi spände fast den baki bilen och åkte hem.

Väl hemma gjorde jag en macka med tanke på att jag inte ätit sedan nästan ett och ett halv dygn. Men jag åt aldrig upp hela för jag började må så dåligt. Satte mig mid datorn och lyssnade på musik medans jag väntade på att Hanna skulle logga in, som hon tillslut gjorde och jag vart lika glad som alltid! <3 Sen har jag väll inte gjort mer än att jag har ätit middag, gjort min läxa och suttit här. Jo just det, såg Star Wars episode I på sexan. Det är nåt med dom där jävla filmerna asså, haha. =) Efter det var det dubbelavsitt av scrubs och efter det hade jag faktiskt tänkt sova men det kunde jag inte. Så nu har jag slagit på tv4 + för att se Medium, yay! <3 Efter det blir det förhoppningsvis godnatt. Åh, just det, imorgon är det dundercupen. Hoppas verkligen jag slipper spela. Usch! Vi kommer dock ganska kuligt utklädda så det blir väll skoj. =) Näe nu ska jag se klart medium, sen sova.
<3

Pusshej! =]

Mest nötta;
Kent - Utan dina andetag




People ask if I'm in love with you
Because I'm sitting here with your picture
And smiling to myself
I'm kinda lost in my own thoughts of you
My heart speaks before my mind thinks through
And I blush as I say yes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0