Hej

Hejhejhej

Jag vaknade för nån timme sen av att min lillebror petade i mina kinder och lät konstigt. Jag vart glad. Kan man vakna på ett bättre sätt? Jo faktiskt, man skulle kunna vakna i Hannas säng. Det skulle vara nåt! <3

Alldeles nyss ringde Emelie och frågade vad som händer på nyårs. Svar:
INGEN ANINGGGGG!!! Asså inget är på G. Jag blir arg. Förra året, det var väll sådär, jag minns inte så mycket. Alldeles för mycket alkohol.. Visst jag skulle inte tacka nej till att dricka i år men jag låter nog hellre bli. Palla betala för att inte minnas något och att må skit dagen efter liksom!
Hör av dig om du vill hitta på nåt jag är 100% free =)

Iallafall idag har jag inte hunnit göra så mycket. Jag vill göra nåt ikväll. Så jag säger det igen,
Hör av dig om du vill hitta på nåt jag är 100% free =)

Nu orkar jag inte skriva mer.
pusshej<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0