Jag föll för trycket

Jahaja så då har man själv skaffat en dum blogg som alla andra för 12:e gången. DOCK ska jag faktiskt vara lite mer aktiv nu än jag har varit tidigare, eller ja det har jag ju sagt varenda gång men nu menar jag det verkligen!
Jag såg nyss idol och det är väll som det alltid har varit antar jag. Uppblåst och överdrivet, dock tycker jag att de flesta som varit med i år har varit helt okej. Eller ja, då menar jag typ bara Christoffer då, men.. Äh orka.

Hoppas Marie vinner för Amanda låter som en skarrig skata som försöker skita ut en typ en diskmaskin eller något.

Näe nu ska jag se Fredag hela veckan sen ska jag lista ut hur man pimpar sin blogg så den blir lika snygg som Hannas.
Puss!

image1
it's true, life will smile for you

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

:D du har skaffat blogg :D
wiiiiiiiiie

2007-12-08 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0