Mirror mirror on the wall

Asså näe.
Undrar om det finns någon som hatar sitt utséende som jag gör. Och inte bara mitt utséende, jag vill ha en ny garderob med. Jävla skit att världen ska vara så orättvis. Jag säger inte att jag har dåligt självförtroende eller så, jag hatar bara hur jag ser ut. Fick jag ändra på hela mig skulle jag ändra på allt.




Asså vilket bajs-emo-jag-hatar-mig-själv-och-mitt-utséende inlägg det här vart. Men jag har kris, jag vill verkligen bli nöjd med mig själv för en gång skull. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!

Förövrigt funkade inte bögsprejen för mitt hår är åt helvete.
JAG ÄR ARG

Fast också jätteglad, för jag hann träffa världens bästa hanna idag, hon gör mig alltid så himla glad! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: HannaF

MOA!!!! du VI KAN BYTA !!! du är snyggast!

2007-12-18 @ 15:13:35
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0