Nä nu!

Jag hatar min blogg redan. Hatar att skriva i min blogg för det blir alltid nått kort och ovettigt. Så därför hade jag tänkt skärpa mig och börja göra lite mer seriösa och utvecklade inlägg som faktiskt är värda att läsa. Det är ju egentligen ganska simpelt, jag behöver liksom bara dela med mig av hur min dag har varit typ, det blir ju lite längre och värdare än tidigare inlägg iallafall!

Så iallafall, idag klockan 07:30 ringde eller rättare sagt SKREK min mobilväckare. Jag var helt sjukt glad över att jag inte hade försovit mig och att jag desstom lyckades ta mig ur sängen då väckaren väl ringde. Glädjen varade dock inte länge, då jag skulle gå till bussen så är typ världen gjord av is. Och eftersom att Kågeäng är så bortglömt som det är så har ju ingen sandat heller. Så efter 10000 bailingar och piruetter så lyckades jag tillslut ta mig till bussen. Otroligt nog missade jag den inte vilket gjorde mig på riktigt bra humör igen. =)

Då jag väl kom till skolan var Hanna det första jag såg! <3 Kan det bli bättre, neeeej! Dock hade jag ingen tid att prata då jag tvingades följa Ulf och köpa halstabletter för att sedan springa till lektionen. Lorenz var impad att jag var i tid, typ första gången på nån månad jag kommer i tid till mentorstiden haha. =) Nu är det bestämt hur vi ska vara utklädda till dundercupen iallafall och vilka som ska spela. CPPETRA hade anmält mig utan att jag visste det!! =( Så jag måste typ vara med. =(

Efter mentorstiden hade vi kultur och idéhistoria vilket jag sett fram emot i en vecka för att vi skulle se en film om hur alla stora konstnärer under renässansen målade sina tavlor. Duktig som jag är somnar jag efter 5 minuter av filmen och missar allt. Det jag hör läraren säga efter filmen är "Jaa visst var det spännande?! Nu kommer ni nog aldrig se på alla gamla tavlor på samma sätt längre!" Och alla bara höll med och tyckte det var jättecoolt, jag vart sååååå sur! Och inte berättar dom heller efteråt, bara för att retas. =( Bajs!
Sista nattvarden, Leonardo da Vinci


Resten av dagen har jag typ inget minne av annat än att vi hade cpgympa och cpav-bild med en cp-lärare. For hem tidigare och det första som händer är att Adde ringer och vill ha pratsällskap IGEN, han ringer typ varje dag haha. Iallafall vi pratade ett tag och nu sitter jag här och orkar verkligen inte skriva nåt mer, vart ju jättejobbigt i längden ju. =( kommer typ aldrig göra ett sånt här inlägg igen hahaha! =D

Dagens mest nötta;
Tori Amos - Jackie's strength
image26



HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0