Bio ikväll

Med David och Patriiik ikväll! Det var jäääättemys, synd bara att filmen sög. 10 000 BC, 10 000 BC full of shit. Aja, Jag vart jätteglad över att någon äntligen hörde av sig och ville göra nåt, det är det ingen som gör annars. Alltid jag som måste vara på folk och det suger ju. Annars var sällskapet underbart, härligt att vara med folk som har samma sjuka humor som jag, vi skrattade oss genom hela filmen i princip. David är en av mina allra bästa vänner. Har saknat att umgås med honom. TACK David för att du är bäst, puss på det!

Aja nu är jag hemma och funderar på att lägga mig. Kändes jobbigt att gå och duscha nu så det gör jag imorgon istället. Intressesmurfarna hoppar. Godnatt.

Och eftersom att blogg.se är helt SÄRT just nu så kan jag inte lägga upp en bild på Agyness Deyn som jag hade tänkt. Hon är fett snygg. Får lägga upp en bild sen. Intressesmurfarna hoppar igen känner jag.

Godnatt på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0