Fredag!

Om allt går som det förhoppningsvis ska så ska jag på myspartaj hos serrie ikväll. Men vi får se hur det blir! Annars ska jag ligga hemma och chilla framför tv:n haha. Imorse var jag på bup igen. Det var väll som alltid. Huh.

Jag märkte nyligen att om jag går jag ner 2 kilo till så ligger mitt BMI på 17,2. Det vart väll en mer eller mindre chock då jag läste detta:
"Med låg vikt vid AN menar man en vikt som är minst 15% under den förväntade vikten som i sig bestäms av kön, ålder och längd. För vuxna anses ett så kallat Body Mass Index (BMI) under 17.5 som allvarlig undervikt."
Jag har alltså nästan allvarlig undervikt. Hur går det till? Jag ser ju fortfarande ut som typ en val som bara ätit skrovmål hela sitt liv. Jävla skit, dom ljuger!

Jaja nu ska jag knarka lipsyl för att jag är jättetorr, sen ska jag ut och gå en promenad tror jag!
Pusseli

image167


It's not so easy loving me
It gets so complicated
All the things you've gotta be
Everything's changin
But you're the truth
I'm amazed by all your patience
Everything I put you through

HANNA

Kommentarer
Postat av: S a r a

Moa, dom ljuger inte. Det ÄR sanning.

Du ser inte alls ut som en val..

2008-04-04 @ 19:08:23
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0