Jaa!

Va kul, Björn Gustavsson kommer till stadsfesten. Jag är fakiskt himla förtjust i honom, sen är det inget minus att han är söt som en hundvalp heller.


Jag skulle, lätt. :$

Värt inlägg. Nej, jag måste skriva nåt mer, hm. Har sett nån form av dokumentärfilm hela dagen. Från nåt behandlingshem för anorektiker. Jättespännande!

Vad har jag gjort mer.. Jo jag har tränat och vart på två promenader. Sen har jaaag... Tänk på Emelie. Hoppas hon hade kul på illustratörkursen som hon skulle på. Saknar henne verkligen. Mylove! Sen, hm.. Vilat typ. Är trots allt forfarande krasslig.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska nog se film med Lucas som igår, det var himla trevligt!

Nudå... ORKA haha, puss ;)


INNER BEAUTY IS FOR FAT PEOPLE
image189

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD HETTE DOKUMENTÄREN?? :)

2012-07-03 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0