Det går bättre

Nu har jag precis stigit upp, klockan är kvart över 12. Har inte sovit som en prinsessa inatt precis, vaknade flera gånger gråtandes av hemska mardrömmar, usch! Dock förstörde det inte min glädje, igår fick jag vara med min älskade Hanna och det behövdes verkligen! Jag har saknat henne så sjukt mycket! Puss på dig! Igår kom även mamma hem och det var riktigt skönt, det är så jobbigt då hon är borta. Ingela har börjat med sina cellgifter och är helt flint inom 2 veckor. Stackarn, men tur att hon kommer bli frisk! Tycker så synd om barnen hennes. Idag hade jag tänkt ta mig till stan en sväng men jag vette tusan om jag orkar eller hinner. Ska ialllafall till morön och hämta ut mina byxor som jag har beställt och längtat efter så, hoppas dom sitter bra. Påtal om att köpa saker så köpta jag mig en jacka och en sjal, eller mer en halsduk, igår. Jättennöjd är jag.

Ikväll har jag blivit bjuden på fest, om jag ska orka pallra mig dit är frågan, med tanke på folket som ska vara där är peppen kanske inte på topp. Men något skulle jag vilja göra ikväll iallafall så nåt borde jag ta och styra upp snart!

Nu ska jag gå ner och prata med mamma så adjö säger jag.

Detta måste vara Tori's bästa låt ever. Videon är kanske inte den bästa dock haha. Men jag gillar barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0