Hej hej

Idag är det lördag, skönt. Hanna är i Luleå och spelar hockey idag, jag hoppas det går bra och att dom vinner hela skiten! Sen ska hon på kalas ikväll så jag kommer inte att hinna se, röra, höra, pussa eller känna lukten av henne på hela kvällen. De_sUx! Hoppas dock hon får en riktigt trevlig kväll iallafall! Själv vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen bara ligga hemma och ta det lugnt, det var längesen jag gjorde det. Typ se en film eller nåt. Det låter bra.

Just nu sitter jag på Karmaloop och spanar in lite finfina kläder. Jag önskar att det helt plötsligt flög in typ 20 miljoner på mitt konto just nu så jag kunde beställa allt! Kläder är skiten.


Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

VAFN
dom kan ju inte loota texten boys aint shit!

"bitches aint shit but hoes and tricks,
lick on these nuts and suck the dick"
RIPOFF!! vafen

2008-02-11 @ 22:11:49
URL: http://Sweetklarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0