Jippie

Jag vill börja med att säga att idag var det 3 veckor sen jag vart tillsammans med den bästa människan på jorden. Bara hela livet kvar nu.
Tack Hanna! <3

Idag har jag varit hemma från skola, har mått lite sådär. Kändes skönt att få vara hemma lite. Legat i sängen och dragit mest hela dagen, kl 2 kom mina kusiner på besök så då vart det att stiga upp och vara med dom, det var kul. Sen ringde Hanna och det var bäst, alltid lika kul att höra hennes röst. Jag har inte fått se henne på snart en vecka så det behövs minst sagt..

Nu ska jag snart äta, sen blir det väll en film eller nåt och fundera på om jag ska orka fara på skolan imorgon. Jag hade tänk fara på hårmodells uttagningen imorgon kl 9 och sedan fara hem, men vi får se om jag orkar. Varför jag ska dit? Jag hade tänkt charma dom för att få bli klippt och stylad och plåtad GRATIS, hur värt är inte det? Jag skulle verkligen behöva klippas men jag orkar inte betala massa pengar för det. Så, det är är värsta guldtillfället ju!

Snart är det helg och det känns underbart för då kanske jag får träffa min Hanna! ÅÅÅÅh vad jag saknar henneeeeeeeeeee...........

över och ut

image45
HAAHAHHAAAH <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså nu kommer en ganska sjuk fråga, men ändå. jag undrar bara omdu fortfarande skär dig, eller om det hör till det förflutna. Jag mår själv dåligt och har gjort det ett tag nu. Kände mig bara lite nyfiken sådär.
gillar bloggen föresten

2008-02-06 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0