Let go

Hejsan, jag var hemma idag med. Vaknade och mådde skit på alla sätt och vis, huvva!

Idag har jag bara legat i sängen och sett film, jag har inte enns orkat äta. Eller jag jag gjorde ju en helt sjuk macka som jag snörde för att det var helt enkelt oätlig. Blanda aldrig ihop allt du hittar i kylen och lägg på en macka. Det blir inte sm du hoppats kan jag lova.....

Nu ska jag fortsätta se film, sen ska jag väll sova tror jag.
Hejdå


drink up, baby down
mmm, are you in or are you out
leave your things behind
'cause it's all going off without you
excuse me, too busy you're writing your tragedy
these mishaps
you bubble wrap
when you've no idea what you're like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0