Rubrik

Idag har jag varit hos tandläkaren. Det var kul får att jag hade tydligen jättefina tänder och inga hål! Dock tog det typ en halvtimma att vara där endå för att alla jävla tandläkare ville se mig i käften för att jag har typ en extremt ovanlig tandform. Mina tänder ser ut som små blommor eller som en sa "det ser ut som små rumpor!"
Mamma ville fira det med att köpa semlor, så det gjorde vi.

Till veckan ska jag ut och söka jobb, Om det blir som jag tänkt det så ska jag ta mitt pick och pack och flytta till en egen lägenhet på älvsbacka väldigt snart! Det är nåt jag verkligen längtar efter och ser fram emot, det ska bli sjukt roligt att få börja "leva sitt eget liv". En av de första sakerna jag ska skaffa då är en egen katt. Det är verkligen något jag har velat ha hela mitt liv men min bror och far är allergiska så det har inte kunnat bli av. Ååååh så himla kul det ska bli! I veckan ska jag även på bup igen. Jag gruvar mig lite över det, sammtidigt som det känns skönt. Jag är verkligen i en av mina djupaste dalar någonsin och spatserar, jag hoppas det kan bli ändring på det..

Sen vill jag slutligen säga att jag saknar Hanna så oerhört mycket. Jag tycker att det är tortyr att hon ska gå och vara sjuk, jag vill så gärna träffa henne.. Även om det var i fredags senast så känns det som en evighet. Jag behöver henne.. Hon förstår nog inte.

Jag avslutar detta inlägg med lite nostalgi från det ljuva 90-talet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0