Suck my..

... Ja.

Allt är som bara åt skogen. Jag vill krypa in i ett hål och ligga där i tusen år.
Igår började jag på min fantastiska idé. Det vart absolut crap. jag vågar inte enns visa. Gjorde till och med 2 fösök, båda vart lika hemska. USCH! Idag har varit konstig, dock fick Amanda och Emelie mig att hålla hakan uppe. Två riktigt härliga själar det där asså :)

Moa: vad heter sånnadär man äter typ på julen, dom ser ut som E:n...
Emelie: hmm..
Moa: just det grisar! FYFAN vad äckligt det är!
Emelie: JAAA usch!
Amanda: (lyfter näsan ur sin metro-tidning) vadå, anusbullar är ju gott!

Hahaha. Nu orkar jag inte skriva mer.

Dagens jävla låt:
  <


PS, 5 veckor med Hanna idag!
Tack för allt stjärnan min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0