Jag vet inte

Jag mår verkligen jätteilla just nu! Jag kräktes innan jag gick in i duschen idag, kan väll bero på det.
Idag har väll varit som alla andra dagar förutom att jag mått bättre än tidigare. Hanna räddade min dag genom att ge mig en kram och en puss fick jag med, det gjorde allt. Tack Hanna! <3

I förrgår provade jag äta min medicin, tyckte inte den gjorde annat än jag typ svimmade så fort jag ställde mig och att jag vart jättetorr i munnen. Kom på att jag inte åt något under hela den dagen eller dagen efter, och att jag inte heller kände någon hunger. Kollade in biverkningar på en sida där det stod att aptitlöshet var vanligt bland dom som äter den. Läste även i forum och dylikt att folk gått ner jättemycket i vikt av den för att aptiten försvinner helt. Jag kom på att medicinen inte börjar verka fören några veckor (eftersom att jag inte kännt någon positiv skillnad) så jag börjar fundera på att börja äta den iallafall.. Jag menar, gå ner i vikt och få bort min depression skulle ju vara som två flugor i en smäll!  Nåväl det tål att tänkas på. Jag vet inte, det finns ganska många obehagliga biverkningar som är vanliga med; Hjärtklappning, sömnlöshet, svindel, psykoser. Hm, hm.

Jag har fått veta att Hanna har jättemycket läxor, prov, hockeyträningar och då hela veckan och i helgen så jag är rädd för att inte få träffa henne på ett tag.. Eller ja på skolan då men det blir ju bara korta stunder, får njuta extra av dom I guess. Jag är så himla lycklig med denna människa alltså. Ett liv utan henne kan jag inte tänka mig. HON ÄR BÄST!

Nu känner jag att jag börjar bli trött så jag pallar inte skriva mer. SYND!

över och ut


...Tänkte avsluta med en bild som alltid får mig att skratta:




Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA" Hungrig tjej :P

Ni är så söta att jag vill nypa er i kinderna bägge två!
Puss på er :)

2008-01-31 @ 00:14:36
URL: http://malinfjellstedt.blogg.se
Postat av: HannaFjellstedt

mooaaaa

2008-01-31 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0