Kaos

Idag vaknade jag med helt sjukt mycket ångest, som vanligt. Jag avskyr att vakna på helgdagarna.

Just nu mår jag inte så bra som jag hade önskat men är otroligt glad iallafall, har varit med Hanna nämligen. Jag älskar henne så himla mycket, jag hoppas att hon någon dag kommer att fatta..

Förövrigt så har väll den här veckan har väll varit sådär, jag har mått så himla konstigt hela veckan, jag fattar inte vad som händer! Jag känner mig inte ledsen eller glad, jag känner mig som bara.. Dålig. Jag har så mycket som jag bara skulle vilja släppa ut över något, det skulle vara skönt. Jag är så glad att jag har Emelie på skolan, hon är en av få som får mig på andra banor, tack för att du finns för mig!

Jag känner verkligen nu att jag inte orkar skriva ett så långt inlägg som det var bestämt att jag skulle. Klockan är 04:45 och batteritiden på laptopen går ut om en halvtimma. (Har den i sängen och orkade inte dra med mig sladden)

Så om någon läser detta så önskar jag dig godnatt.

You won't be pushed down or messed with tonight
you won't be lied to, ruffed up tonight
You won't be insane, paranoid, obsessed
aimlessly wandering through the dark night
So dream on






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0