Fredagmorgon

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme, hunnit väga mig och vara ute med Ebba. Näe jag såg mig i spegeln i morse fick jag en chock. Jag har fått groteska munsår/exem/utslag runt munnen. Såg det lite igårkväll men idag är det tusen gånger värre. Det varken kliar eller svider men det är äckligt endå. Jag har fått det från min förkylning som jag haft, äääckligt! Mamma skulle köpa nån kräm eller nåt idag så det löser sig.

För att fylla ut lite ska jag kopiera Hanna's frågor som hon själv har skrivit och själv svara på dom.

hur mår du moa?  -  Inte jättebra kanske, trött och störd på mina utslag. Sen är jag väll kanske inte så jätteglad.
vad lyssnar du på just nu moa? - Mina kusiner som spelar tv-spel.
saknar du någon moa? - Jag saknar faktiskt många just nu.
vad tänker du på moa?    Allt möjligt.
vad ska du göra i morgon moa?   Ingen aning.
är du trött moa? Jo, lite morgontrött sådär.
har du tråkigt moa? Faktiskt.
snart är lovet slut, vad tycker du om det moa?   Helt okej, less på att sitta hemma.
vad var det senaste du såg på tv moa? Sjukhuset
gå och lägg dig moa? Nej, det är ju morgon ju?


Sådär ja, det var ju.. Kul.
Lalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0