Hej hej

Igår var jag och familjen hos farmor. Det var jättetrevligt, jag fick till och med ett påskägg

Godiset la jag tillbaka i godisskålen som redan låg på bordet och 50 lappen la jag i fickan haha! Farmor hade typ gjort ett "påsk-julbord" så jag kunde inte låta bli att äta. För mycket vart det dock. Men tanke på att jag nästan svält mig sedan några dagar tillbaka så vart det en mer eller mindre chock som slutade med huvudet över toastolen, nice! Jag började dock må bättre men blev jättetrött och vi for hem. Jag har hållit vikten som jag kommit ner på, till och med gått ner ett halv kg till. Inte mycket alls kanske,kan ju bero på hur jag var klädd mellan gångerna men vadå, jag blir endå glad!





Fördelar med att bli smal/ana? Finns hur många som hellst.

Feta personer blir sjuka, får diabetes, hjärt- och kärlsjukdomar, och de dör tidigare.

Feta personer får celluliter.

Det är inte så stor risk att du blir matförgiftad om du är Ana.

Du blir inte utsatt för alla kemikalier och sådant som de stoppar i maten.

Du blir inte lika svettig under varma dagar som en fet människa blir.

Om du är smal visar det att du har styrkan att leva utan mat.

Det är lättare att älska sig själv när man är smal. Och det är lättare att älska smala personer än feta personer. Hur fina de än är längst inne.

Det är bekvämare att vara smal än fet.

Att inte ha en perfekt kropp tyder på att man inte har ett perfekt inre.

Smala personer har en viljestyrka som feta människor inte har.

"Ana" låter så mycket bättre än "tjockis".

Att vara mätt är ÄCKLIGT!

När du är smal kan du ha på dig små kläder och kläderna ser snyggare ut på dig än om du är fet.

Killar (och tjejer också för den delen) gillar smala tjejer, och är du smal vill de ha dig.

Om du är smal kan du se andra smala snygga tjejer utan att bli avundsjuk, och alla andra tjejer är avundsjuka på dig istället.

Det är lättare att bli en supermodell eller en skådespelerska! Människor kan missta sig och tro att du är en supermodell eller skådespelerska. Ärligt, hur många feta skådespelerskor, modeller och sångerskor känner du till?

Inget ser värre ut än att vara fetare än de andra i ett gäng. Det är snyggt att vara smal, och att vara smal är inne.

Feta får inte samma respekt som smala får.

Att simma är kul, men det är inte kul att bli tagen för en val.

Ordet fet kommer bara att användas mot dig i sarkastiska syften om du är smal.

Om du är smal visar det att du har kontroll.

Ingen vill se en fet människa dansa.

Du kommer inte att ha några problem att se sexig ut.

 



 

Jag har såklart ett viktmål och då jag nått det ska jag inte gå upp eller ner mer utan hålla det.

Målet ligger mellan 45-47 kg, det ska jag nå innan sommaren så även jag kan vistas på badplatser utan att behöva gömma mig under massa kläder. Jag ser ut som en val i vanliga fall, alla stirrar på mig, badade aldrig förra sommaren. Och så ska det ju inte vara, bada hör ju till sommaren!


Nu ska jag vila sen ska jag ut och springa.
Puss!

 


Kommentarer
Postat av: S a r a

Dom tittar ju på dig för att du är SÖT moa!

2008-03-24 @ 19:05:39
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Postat av: hej

Om du svälter dig själv visar det att du inte alls har kontroll. Det är när du ser hälsosam ut som folk får respekt för dig. Att du accepterar dig som du är.

Hade du tänkt vara sådär smal kommer du visst ha problem att se sexig ut. Folk gillar kvinnliga kroppar, inte benrangel. Det ser bara sorgligt ut. Det är skillnad på att vara smal och mager.

Det är bara överviktiga som behöver banta. Normala ska hålla sin vikt och underviktiga ska öka den. Jag har sett dig (för ca ett halvår sen)och du verkar underviktig så håll inte på med det här!! För din egen skull. Du är så extremt vacker men med utsående kotor kommer du förstöra din naturliga skönhet så skärp dig. Lyssna på andra! du är fin som du är

2008-04-06 @ 01:41:03
Postat av: anonym

Om man blir för smal börjar man luckta äckligt, tappa håret på huvet, ökad kroppsbehåring (oftast i ansiktet), hjärtrytmsrubbningar, muskelförtvining, mensbortfall, missfärgade fingrar jag kan fortsätta hur länge som helst .. man blir ett benrangel och det är väldigt motbjudande. Människor dras till tjejer med kurvor. Skulle du vilja krama ett skelett? Inte så trevligt.

Jag tycker att du ska skärpa dig, du förstör som sagt bara för dig själv.

2008-05-07 @ 17:36:26
Postat av: Anonym

smal is the shit

2009-11-09 @ 22:21:55
Postat av: anonym

Jag vill oxå bli smal. Snälla hjälp mig. Har du några bra tips?

2010-09-27 @ 13:38:45
URL: http://justanotherordinarygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0