Hej igen

Jag känner för att gå in här och skriva iallafall. Ingen ringer eller hör av sig så det är nog endå ingen som läser =)
Idag har jag varit på bup där vi pratade om mina värden i blodet och så efter blodprovet. Allt såg bra ut förutom att jag har ett för högt järnvärde. Det kan bero på att jag kan lida av Hemokromatos.
Inte så kul kanske.. Måsta tömmas på blod och få nytt blod en gång i veckan, jippie.

I övrigt är jag sjuk. Lagomt kul det med.
Dock ganska glad.
Har fått min pappas ipod eftersom att han slutat använda den för att han har skaffat en iphone! Yaaaay!

Nu ska jag vila, puss




It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel
like I'm falling apart inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0