Innan jag går och lägger mig..

.. ville jag bara säga damn! Lina "raur" Karlström har världens skönaste stil.

image130

Nu kommer säkert de flesta om inte alla som läser detta tycka att jag är helt väck. Men det tycker inte jag. Smaken är som baken och jag tycker att henner stil, (hennes b-mods och frilla först och främst) är sjukt läcker. Jag satt nyss inne på hennes sida och tjikade och jag tycker den är så otroligt inspirerande. Kolla in den!

Jag har också funderat lite på egna kommande b-mod's. (Mest piercings)
Som bilden nedan vill jag ha vertical labret (hennes såg sne och lite svullen ut, så ska inte min se ut), en till i tungan och septum. Det hon inte hade var medusa som jag också vill ha. (bilden till höger)


Dock vill jag inte ha en ring i septum utan en tusk eller som nedan; claw;


snuskigt snyggt!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Raur

Vad söt du är som skriver så fina saker om mig! Tack så jättemycket :D

2008-03-13 @ 20:51:45
URL: http://raur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0