Lanet

Okej, igår till idag var jag på lan och det spårade.

När jag kom dit var det typ 10 pers där, ganska chill osv. Kände igen några men inte alla. Alla satt och spelade, Emelie satt och såg glasblåsarens barn på Karro's dator och Karro spelade Nintendo 64 så jag joinade henne direkt. Det blev bara roligare och roligare efter lite alkohol och Karro föreslog att vi skulle koka nudlar åt alla. Så det gjorde vi, 7 nudelpaket sammtidigt! HAhahahaha!



Sen tyckte hon att vi skulle basta. Det gick jag med på så vi gick upp och startade bastun. Då den var igång satte vi oss en stund och då kom Karro på att "JA, vi rullar oss i snön!" så vi löpte ut i bara underkläder och kastade oss i snön. Den var jävligt hård så jag skar mig lite på benen och det sved som fan. Vi kutade in igen och gjorde om samma sak några gånger. Tillslut kom alla Drängsmark killar och ville basta med oss så hux flux var bastun full med halvnakna äckliga killar så vi duschade och gick därifrån. Efter en stund hör vi att kattkastarn's skoter går igång. Vi kollar ut och ser Karro's halvbror Robban sitta på skoterjäveln i bara badbrallor. "Det här kan bara sluta illa" sa vi och gick därifrån. Efter en stund hör vi hur alla kommer inspringandes och lever om som fan. När vi kollar vad som står på ser vi typ bara blod överallt. Karro som är sjukt rädd för blod bara skriker och springer därifrån. Blodet kommer från ett redigt jack Robban's knä. Han har även ett stort avtryck under bröstet av ett styre. Han berättar att skotern fick tvärstopp och att han fick styret i bröstet och skar upp knäet på något. Karro kommer inspringandes med bandage och vi lindar om hans ben. Sjukt var det!

Resten av kvällen vart det tjejsnack, dusch och film! Filmen hette Shutter (thailändska orginalversionen från 2004) och helt ärligt så tyckte jag att den var riktigt obehaglig. Var inte roligt att gå och lägga sig sen! Sen den.


Trailer;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0