Godmorgon

Jag har precis stigit upp och ska snart göra mig klar, klockan 11 ska jag vara på Skellefteå Camping på arbetsintervju! GRYMT! Jag hoppas verkligen jag får jobba där i sommar så jag kan åka till Göteborg som planerat. Kom på för nån dag sen att jag kommer att åka dit själv, haha kul? Nämen jag har typ nån polare där nere jag kan bo/vara med under tiden så det blir nog FETT!

Igår började jag måla en tavla också. På Agyness Deyn, lägger upp bild då jag är klar.

En sista grej också, igår vart jag medlem på Skebo's hemsida och står där med i kö till att få en lägenhet! Får jag jobb till hösten (som jag tror/hoppas på) så flyttar jag då.
Nicebice!


gör mig lycklig, ge mig solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0