Hjälpars

Arbetsintervjun gick himla bra, jag och 4 till var dom fem "utvalda" av 365 st sökande. Jag hade dessutom inte sökt då man skulle utan ringde dit nån månad efter och kom endå med. Dom måste tycka om mig haha! Jag får veta i slutet på nästa vecka om jag fick jobbet eller inte, får jag det så ska jag driva en butik SJÄLV :O Beställa hem varor, räkna kassa, packa upp, stå i kassa, sköta sommarjobbare osv.. Jisses, kommer dessutom jobba hela sommarn. Dock kommer jag bara jobba 30 timma i veckan (dvs 70%) så jag är ju ledig mycket dessutom tjänar jag 80 kr i timmen :) SATAN SÅ VÄRT!

Sen så är det så att pappa har fått magsjuka och kräktes i samma rum som jag var i. Kommer nog också få magsjuka, får hoppas på det så jag går ner mer i vikt! :)

Nu ska jag lägga upp en video för ovanlighetens skull. Sigur Rós-Sæglópur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0