Under-jävla-bart

Igår var jag i Piteå. Det var så jävla underbart. For hem till Jonas och myste, groggade lite och drog oss till Jonatan på förfest. For sedan till Gabbe med Peter och där spårade allt. Seriöst jag har aldrig skrattat så jävla mycket i hela mitt liv och det är no skemt. Jag skrattade konstant i säkert 2 timmar. Aja, där drack vi, rökte cigarr, kastade salami på kommunens parkering, såg på porr osv. Det var så himla kul. Runt 2 så började folk dra så jag och Jonas for hem till honom där jag stannade tills min buss kom. Där gjorde vi ett och annat för att ta kål på dom timmar som var kvar... Haha aja, sen cyklade vi (fortfarande fulla) till centrum och han kramade mig adjö. Tack för en underbar lördag Jonas, vi ses snart igen :)

Halv 8 på morgonen var jag i stan. Tidigaste bussen hem gick kl 10 så jag bestämde mig (fortfarande onykter) att GÅ hem till mig från stan. 1 mil. Yeah. Tog 2 ½ timme, när jag väl kom hem däckade jag över handfatet då jag skulle dricka, hjälp. Nu har jag nyktrat till och ska sova eftersom att det inte vart nåtsånt inatt. Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0